Görög volt a falóban

Görög volt a falóban

Rossz filmek, amiket szeretek

2016. április 01. - K.Nóra

A filmkritika mindig szubjektív. Ezt sokszor el szoktam felejteni, mikor valaki rossz kritikát ad ki egy nekem tetsző filmről vagy fordítva, de ezt tényleg így van, minthogy valaki nem szereti a halat, van, aki nem szereti a Harcosok klubját vagy a Sci-fit, vagy Ethan Hawke-ot. Ezt jobb példákon nem is tudnám bemutatni, mint azokon a filmeken, amiknek többnyire borzalmas a kritikája, én még is szeretem őket. Mindenkinek van egy pár ilyen, na engem ezekkel lehet húzni. Nem, nem azt mondom, hogy ezek jó filmek, sőt többnyire teljesen tisztában vagyok vele, miért tartoznak a rosszabbak közé, szóval inkább azokat az okokat keresem, amiért én még is szeretem.

10. A Grincs

A Grincs főleg Amerikában kapott borzasztó kritikát, a mai napig iszonyat utálat övezi a filmet, de talán Magyarországon ez már kevésbé igaz. Kint valószínűleg azért, mert az eredeti Dr. Seuss mesét kissé keresztbe húzza és némelyik helyen a hangulatát is meghazudtolja, de hát mi nem ezekre a mesékre aludtunk el, lehet nekünk kevésbé nehezebb. Meg hát van egy überjó szinkronja. Na mindegy, így vagy úgy egy bukás filmről van szó, amit sokan utálnak. Én nem. Minden karácsonykor kötelező program, még mindig halálra röhögöm magam rajta, nem tudom, Jim Carrey humora itt is megtalált.

the-grinch-how-the-grinch-stole-christmas-30805551-1024-768.jpg

9. Dirty Dancing 2

Én az elsőt utálom Ez ilyen egyéni szocprobléma, valahogy az nagyon nyálas. Jó, ha az nyálas, akkor mennyire nyálas a második? Hát nagyon. Miért szeretem mégis? Diego Luna sokkal szimpatikusabb, mint Swayze és a zenéje az, ami kiemeli. Talán. Bár már rég nem láttam, valamikor még tinikoromban volt ez menő, de visszaemlékezve olyan pozitív.

dirty_dancing_two.jpg

8. Acélember

Ez a film kapta a legtöbb sárdobálást az elmúlt években. Így szar, úgy rossz, hát nem is tudom. Mikor megnéztem, nekem nem volt csalódás. Jó, én sose voltam Superman rajongó, talán ő marad ki leginkább a képregényhősök közül. Szóval nulla elvárásom volt a filmmel szemben, talán ez is segített. Részleteiben nem volt rossz, és ezen az „elpusztította a fél várost” dolgon meg nem akadtam fel, nagy ügy. A többiek is ezt csinálják. Valószínűleg Zimmer borzasztóan epikus zenéje is segített.

manofsteel1.jpg

7. Collector 1-2

Ez egy noname, alig ismert középszerű slasher horror sorozat. Kell ennél több? Egyértelműen a Fűrész köpenyéből bújt ki, de mégis van olyan jó. Mármint számomra.  Az Evil Dead sorozat óta ezek a legtöbbet látott horrorfilmjeim, többek között a főszereplő Arkin miatt. Képesek egy háromdimenziós karaktert keríteni ide és szerethető, a trancsír működik, vannak brutál pillanatok, de én még a második részt is kedvelem, Arkin sztorija miatt.Többször láttam már mint kellett volna, és még sokszor meg fogom nézni.

collector.jpg

6. A szövetség

Erről korábban írtam már, hogy Connery utolsó filmje volt és le se szarhatta volna jobban, oké. Nem jó film, kiszámítható, nagyon képregényes, de mégis már maga az ötlet, ami a képregényben létezik, hogy a XIX. századi gótikus regényősöket összeverbuválták egy munkára, Mina Harker, A láthatatlan ember, Dr. Jekyll, Nemo kapitány, a film ezt kiegészítette Tom Sawyerel és Dorian Grey-el, akit személyesen nagyon szeretek. Nem tudom, ezek a karakterek együtt mozgása nekem eladta a filmet, valamiért még a hülyeségek ellenére is borzasztóan élveztem.

league-of-extraordinary-gentlemen-cast.jpg

5. Jupiter felemelkedése

Huh. Sose állítanám, hogy ez egy jó film, és nem egy helyen hangosan felröhögtem rajta. De. Azt meg kell vallanom, hogy mikor leültem nézni, szórakoztatott. Elvoltam vele. Persze a sztori lyukas, az alakítások nagy része lapos (Radmayne... jéééézusom), és az egész over the top, nem is kicsit, de mégsem tudom utálni. Sőt. Ez nem az a film volt, ami után sajnáltam, hogy megvettem a mozijegyet Ahogy emlékszem a zenéjét nagyon állat. Lehet még egyszer megnézném, szóval itt a helye. 

jupiter-ascending-image-3.jpg

4. Gabriel

Az egyik legrosszabb pontokat kapott film a listán, a témája miatt nyer nálam. Arkangyalok és démonok közöttünk járnak, erre a sztorira mindig vevő vagyok még a rosszabbakra is pl. Legiót sem utáltam, de Gabriel Andy Withflieddel és a furcsa stílusával megvett kilóra már az első jelenetben, mikor a földre zuhant angyal megküzd az olyan emberi érzékekkel, mint a hallás és a beszéd.

45719_41.jpg

3. Charlie és a csokigyár

Burton nagy kedvenc, de szerencsétlennek mostanában azért vannak problémái. Az utált Charlie és a csokigyárt akárhányszor látom, mindig jót szórakozom rajta. Szerintem itt a vizualitás működik és az umpa-lumpák is. Helyes humora van és Depp az közepes-Depp, de még nem az életunt.

charlie-and-the-chocolate-factory-2-the-kids-of-tim-burton-s-charlie-and-the-chocolate-factory-have-all-grown-up-jpeg-247348.jpg

2. Álomháború

A második Zack Snyder film a listán, a Suckerpunch inkább egy helyes videoklip, Alíz csodaországban gépfegyverekkel, több síkon játszódva. Nekem ez is szórakoztató, a harcos szegmensek, az anime utalások, Oscar Isaac énekel, akció, Sweet dreams, ilyen random az egész film, tét és cél nélküli. Na ez az a film, amit kikapcsolt aggyal nézek, ez egy vizuális orgia remek számokkal, szóval tényleg inkább videóklipp, de Snyder, nem tudom, hogy de eltalálja a küszöböm.

sucker-punch-cast.jpg

1. Prometheus

Alien rajongó létemre szeretem ez a filmet, talán ez az a film, amiért a legjobban oda vagyok a nagyon utáltak közül. Márpedig ezt kb. mindeki utálja. Moziban háromszor láttam, de legalább ugyanennyiszer azóta. Vizuálisan tökéletes, Tom Hardy hasonmás jó szereplő, a jó öreg Fassbender naná, hogy jó, mint a robot David, Idris Elba, Emun Elliot, két kedvenc angol színészem, és Noomi Rapace mint Shaw és mint női karakter is remek. Igen tudom következetlenségek tömkelege, megmagyarázhatatlan dolgok, hülyeségek, de ez még sem billent ki abból, hogy mennyire élvezem ezt a sci-fit, és hogy kevés ilyen volt, mikor ennyire szorítottan a karfát Shaw bizonyos jelenete alatt. Szóval még csak nem is sajnálom.

prometheus-3.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kincsesnora.blog.hu/api/trackback/id/tr168524970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása